++ my sweet follower ++

Friday, February 12, 2010

..:: terakhir ::..


untuk terakhir
ku ingin bertemu
memelukmu
menjagamu
meski aku tak akan pernah
bisa lagi melihatmu
cinta ini takkan hilang
sampai mati kan ku simpan

kerna hati ini tak mungkin bersatu
menjalani cinta ini

meski aku
takkan pernah
bisa lagi melihat mu
cinta ini
takkan hilang
sampai mati kan ku simpan

meski aku takkan pernah bisa lagi
melihat mu
cinta ini
takkan hilang
sampai mati kan ku simpan

meski aku takkan pernah bisa lagi
melihatmu
cinta ini
takkan hilang sampai mati kan ku simpan


salam semua.....

amacam?? best x??? hehehe.....

setiap kali fara tgk cte drama "na o mei", lagu nie msty ada dalam setiap babak sedih dalam cite tuh..... huh!!!

ble dgar bnyak2 kali, best la.... so, fara pn berusaha la mencari liriknya yang selengkapnya di dalam internet.... n bla dah jmpe, br la fara tau yg lagu nie adalah dari mahkota band.... -nnty wat lagu yang best2 lagi k....

bila dah best, fara kongsi la ngan korang jgak.... spaye kita same2 merasakan betapa bestnya lagu nie.... iye tidak???? - kalau x best pn buat2 best jgak la yea... hehehehe

so, kalau korang nak dgar lagu nie, rajin2 la g kat youtube k....



2 comments:

g-mie said...

lirik nye cam best je.. lagu kat blog kamu ni,ape tajuk nye..? best laa, asal mie nk dgr je, mie buka blog kamu..

♥..:: !'m no+ $!ngL3 ::..♥ said...

baik-baik saygng dari kmpulan wali... (^_^)