++ my sweet follower ++

Thursday, February 11, 2010

..:: khas untuk lionteen ::..

salam semua....

entry kali nie khas untuk lionteen....
dah 2 kali dya tnya fara tentang lagu yang fara letak kat blog nie....
fara dah bgtaw dah dlu.... n mybe dya x prasankan coment fara kat shoutbox dya....

so, untuk menjawab soalan lionteen 2....
fara me"rajin"kan diri untuk buat satu entry khas untuk lionteen.... hehehehe...

"fara... pe tajuk lagu kat blog fara nie?? besh la...hehe"

lagu kat blog fara nie tajuknyer "baik-baik sayang" dari wali band....

kat cnie fara sediakan liriknya sekali khas buat untuk lionteen k....




Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Back to Reff:





2 comments:

lionteen said...

wah..
sggyh terharu cz n3 khas tuk lionteen..
hehe..
besh sgt la lagu ni..
bile dgr tu,se tersntuh pun ade..
haha..
jiwang tul lionteen ni..
thx tau fara..
:)

♥..:: !'m no+ $!ngL3 ::..♥ said...

same2 lionteen... r2 fara dah bgtaw kat chatbox lionteen... mybe lionteen x prasan kowt... so, alang2 fara wat la entry nie spaya lionteen x tlepas lg pas nie... hehehehe... (^_^)