++ my sweet follower ++

Tuesday, March 19, 2013

..:: Kursus Kahwin ::..

pada 2 dan 3hb March yang lepas,
fara dan kakak fara telah menghadiri kursus pra perkahwinan yang diadakan di ipoh..

(amboi cik fara, dah 2 minggu baru nak cerita yea..)

kursus ni bukannya khusus untuk bakal2 pengantin saje,
time fara pergi tu ramai yang datang.. rasa2 dalam 100 lebih jugak yang hadir...

 pelajar2 dari Universiti pun ada yang turut serta..

untuk pengetahuan korang, kursus nie diadakan selama 2 hari berturut2.. iaitu pada hari sabtu dan ahad.


 




cik fara pesan : akhirnya selesai sudah kursus kawen nie... tunggu masa nak kawen jea.. ahaks!!!!


2 comments:

PuanZaniff said...

follower ke 455..hii fara
sorry baru follow..ingt dh xwujud blog nih..huhu..

♥..:: !'m no+ $!ngL3 ::..♥ said...

sampai aty kak eja.. huhu... lame dah ade.. kak eja yang tukar blog baru kan?? sebab blog yang lama rasanya bukan nama nie...