++ my sweet follower ++

Thursday, February 3, 2011

...:: saya risaukan awak.. ::..

salam semua...

malam selasa lepas, fara dikejutkan dengan satu berita...
sham member fara masa kat ilp dulu hantar msg...



sham : asalm'km fara, fara taw x lin masuk hospital???
me : astarfirullah... fara x taw langsung, mana sham taw nie?? sapa yg bgtaw??
sham : aku farah budak clas aku yg bagi taw... dya kan duk adtec jgak... dya kata teruk..
masuk icu...
me : Ya Allah.. aku langsung x taw... nsib bek ang bgtaw aku... dya sakit ape??
sham : ada kuman dalam darah, lebih kurang macam 2 la... petang tadi dya pengsan... masuk
hospital klang...


Ya Allah... kenapa dugaan sebegini berat engkau berikan kepada sahabatku.... semoga lin tempuhinya dengan tabah,, kuatkan semangat yea...


semalam...

fara chat FB dngan ex junior fara time ILP dulu... dya satu clas dgn lin kat ADTEC..




sekarang lin dah sedar... cuma keadaannya sahaja masih lemah....

semoga kita sama2 doakan yang baik2 untuk sahabat fara dan juga sahabat blogger kita semua...

kalaw ade sape2 yang nak tengok blog lin... boleh klik sini {link}



No comments: