++ my sweet follower ++

Saturday, September 4, 2010

..:: saat ini.... ::..

salam semua...

saat ini....
mata ingin terpejam... mengenang detik2 indah bersama2...

saat ini....
hati bagai dipanggil2.. untuk berkongsi cerita seperti dulu...

saat ini...
memandang pemberian... yang kini hanya direnung dengan titisan air mata...


saat ini....
hidup bagai tiada ertinya lagi.... apabila awak tiada di sisi...

berbezanya hidup saya sekarang tanpa awak....
setelah awak tinggalkan saya.... saya hanya mampu mengharap awak kembali...
semoga tuhan bukakan pintu hati awak untuk saya...


Oh Tuhan,
seandainya telah Kau catatkan
Dia milikku,
tercipta untuk diriku

Satukanlah hatinya dengan hatiku

Titipkanlah kebahagiaan


Ya Allah,
ku mohon
Apa yang telah Kau takdirkan
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku

Kerana Engkau tahu segala isi hatiku

Pelihara daku dari kemurkaanMu


Ya Tuhanku,
yang Maha Pemurah

Beri kekuatan jua harapan

Membina diri yang lesu tak bermaya

Semaikan setulus kasih di jiwa

Ku pasrah kepadaMu

Kurniakanlah aku
Pasangan yang beriman
Bisa menemani aku

Supaya ku dan dia

Dapat melayar bahtera
Ke muara cinta yang Engkau redhai

Ya Tuhanku,
yang Maha Pengasih

Engkau sahaja pemeliharaku
Dengarkan rintihan hambaMu ini

Jangan Engkau biarkan ku sendiri

Agarku bisa bahagia

Walau tanpa bersamanya

Gantikanlah yang hilang
Tumbuhkan yang telah patah
Ku inginkan bahagia

Di dunia dan akhirat

PadaMu Tuhan ku mohon segala


amin ya rabbal alamin....




No comments: