++ my sweet follower ++

Wednesday, January 14, 2009

+raSa beRsaLah+


hari nie hari bersalah sedunia kowt...
sumenya yang aku buat, semua aku rasa bersalah....

hurm...
entah la....

td kak sue...
dya terlanggar anak beruk...
habis anak beruk 2 terpelanting...
mati kowt...
kiteorang tlg la kak sue basuh kereta dya...
lampu tercabut n bahagian depan kereta 2 patah cket...
so, kak sue rasa bersalah la pada beruk 2...
mana la taw t ahli keluarga beruk 2 datang carik kak sue.....
huhuhu...

aku x la pandai dalam bab2 pengurusan nie....
tp td aku pn wat silap....
disebabkan aku x selalu survey harga barang2 kat syarikat nie,
aku tersalah la letak harga kat barang 2...
sian lak aku kat pakcik 2....
hara lebih kurang 2 kali ganda aku taruk....
hurm....
rasa bersalah la.....
harap2 pak cik 2 datang lagi cz aku nak pulangkan wet dya...
hukhukhuk.......

1 comment:

khaledazhar Roger said...

oo ni kes ko hentam harga envelope tu ye.. mesti da pakcik tu tak datang da kedai ni.. ade ke patut envelope harge 30sen ko p bantai harge 1.80... beruk pun leh pengsan terkangkang.. tapi tak pe la.. ape2 pun 1st mistake jangan jadikan 2nd mistake...